Sunday, October 14, 2012

Tak iøvrigt til Ingunn Økland for at nævne nærværende blog i positive termer i avisen. Hvad er Claws Talks udover en grammatikalsk fejl? Tjah. I 2006 gav jeg disse svar. Bloggen har ændret sig siden, men jeg kan nok stadigvæk skrive under på følgende: "Claws Talks er en måde hvorpå jeg kan male mig selv i ansigtet. At svine til der hvor jeg i andre sammen- hænge må rense op, præstere, tale klart." Ja ... det lover jo godt? Sandheden er nok snarere at bloggen er en slags retweetcentral og et eventuelt ... potentielt frirum i en stresset hverdag. Lizm, jeg vil gerne sige noget meningsfyldt, men lige nu er jeg igang med at forsøge at sige noget meningsfyldt. Netliv er for mig sekundært. Men selvsagt kan jeg tages på ordet, hvis man ønsker det. Vi er i et offentligt rum, dette er publicering.